Kaartverkoop

Retourbeleid en voorwaarden

Heeft u kaarten gekocht voor concerten waarvan de kaartverkoop in handen is van het Philipskoor, maar bent u onverhoopt verhinderd? Dan kunt u gebruik maken van ons retourbeleid.

• Tot een dag voor aanvang van een concert kunt u kaarten retourneren door contact op te nemen met onze kaartverkoop via het contactformulier. U kunt aangeven of u volledige restitutie wenst of wellicht een deel wilt schenken aan de optredende solisten.
  • U betaalt €2,50 administratiekosten per ticket.
  • De kaarten worden vervolgens elektronisch ongeldig gemaakt
  • Bij concerten waarbij de kaartverkoop wordt georganiseerd door derden (bijvoorbeeld Muziekgebouw Eindhoven) dan gelden de voorwaarden die zij hanteren. Neem hiervoor contact met hen op.

Kaarten niet ontvangen ?

Indien u de online bestelde tickets niet binnen enkele minuten ontvangen heeft, is het mogelijk dat de e-tickets in uw spam box beland zijn of dat er wellicht een foutief e-mail adres is opgegeven. Neem contact op met de kaartverkoop via het contactformulier

Kaarten verloren of kwijt ?

Indien u de tickets verloren bent of ze bent kwijtgeraakt, neem contact op met de kaartverkoop via het contactformulier.