Zing mee !

Heb je ook interesse om met ons mee te zingen? Wil je een keer vrijblijvend een repetitie bijwonen? Dat kan. We repeteren iedere dinsdagavond van 19.45 tot 22.15. Dit is de repetitielocatie. Je bent van harte welkom!

Voor sommige projecten vragen we ook projectleden.

Via onze contactpagina kun je je aanmelden bij het ledensecretariaat. Daar kun je ook terecht voor vragen over projecten.

Als je interesse hebt om lid te worden, doe je auditie bij onze dirigent. Je zingt enkele fragmenten na en zingt een lied dat je thuis hebt voorbereid. We doen dit om te zorgen dat mensen (in potentie) voldoende stemkwaliteit en muzikaliteit in huis hebben.

Verder zijn we gewend om onze partijen thuis in te studeren, dus reken op investering in deze voorbereidingstijd. We hebben een archief met midi/MuseScore en mp3 files of weblinks om de thuisstudie makkelijk te maken.

De contributie bedraagt  € 260,- per jaar. (update 28 juni 2023)

Meer informatie over ons koor vind je hiernaast in de YouTube-filmpjes en de flyers hieronder: